sestdiena, 2014. gada 22. marts

Viesības pavasarī jeb kā pārsteigt draugus

Šovakar pie mums mājās bija 15 cilvēku viesības. Daudz tīrīšanas, sūkšanas, mazgāšanas, kārtošanas visu pa vietāmlikšanas visu dienu, es protams nervozēju vai viss sanāks labi, stresoju kurš atnāks, kuru aizmirsām uzaicināt...

Vīrs pa pusei darbos, pa pusei man palīdz, es neizturēju un apraudājos, tīri emocijas izlaist. Nu tā, drusciņ pat bērnišķīgi. Bet vienalga uztraukums. Nevaru sev mājās atrast vietu. Un jūtu jāiet staigāt, svaigs gaiss, zemes speks, silts vējš - tie ir mani draugi un vienmēr palīdz .

Ta nu es bradāju pa dārzu un uzdūros svaigām nātrēm! Tās ir vēl tik maziņas, ap 3-4cm! Salasīju, izdomāju likt salātos zaļumu vietā. "Nu kolosāli!"nodomāju. Vakardienas kursi lieti noder! Iedvesmota esmu joprojām. Eju, skatos, liepām pumpuri, norauju sauju, mājās apleju ar karstu ūdeni un pasālu, un man sanāk liepu pumpuru kaperi salātiem.

Uztaisīju interaktīvo mīklu ar balvām tam, kas uzminēs salātu sastāvdaļas. Nātres ātri uzminēja, par pumpuriem pamocījās draugi, bet uzminēja un bija pārsteigti! Vakars izdevies, viesi apmierināti, es laimīga!
Pavasaris mani šogad pārsteidz! Un kā iet jums šopavasar?

2 komentāri:

  1. Prieks atkal lasīt Tavus ierakstus!
    Cik labi, ka kursos uzzināto uzreiz var likt lietā! Laimīgie Tavi draugi, kas šo visu nogaršoja :)

    AtbildētDzēst
  2. Paldies, Aijiņ! No Tevis vienmēr staro labestība

    AtbildētDzēst

Thank you for comment!