trešdiena, 2014. gada 19. marts

sievišķība pavasarī

Ak mani mīļie, ja vien jūs zinātu, kas ir noticis pa visu to pāris gadu manas klusēšanas laiku. Tik daudz, cik vārdos nevar izstāstīt! Bet vienu varu pateikt, esmu kļuvusi vēl tuvāka sev, Dabai, Visaugstākajam, vēl laimīgāka, iedvesmotāka un nobriedušāka.

Un šobrīd šķiet, ka atkal varu rakstīt. Vismaz šodien man tā šķiet! :DDD

Pavasaris ir konkrēti atnācis, jau pagājušajā nedēļā, vismaz manā apziņā (neskatoties uz šīsnedēļas sniegaputeni). Man tas ir atnācis ar kleitu marafonu un pucēšanos, labu atpūtu, gardiem ēdieniem un ziediem! Esmu izlēmusi būt pati un dalīties ar to, kas mani iedvesmo, lai arī tas brīžiem neiederēsies šī skaistā meitenīgā bloga sākotnējā formātā, galu galā esmu tik daudzpusīga, ka sorrī, es rāmjos neielienu hehe:)

Šajā pavasarī mans izpētes objekts un subjekts ir sievišķība kā kalpošana Dabai un Dabas Autoram un man apkārt esošajiem vismīļākajiem cilvēkiem. Jo tieši kalpojot un pildot savus pienākumus, es kļūstu visvairāk laimīga. Kā sieviete. Kā dvēsele. Tad katra diena ir kā krāšņi svētki, kuros var priecāties pašai un iepriecināt citus, tāda ir tā svētku būtība.

Esmu totāli pavasarī! Totāli laimīga! Un kas jums labs noticies?


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Thank you for comment!