trešdiena, 2014. gada 2. aprīlis

pasts

Gaidu no pasta ziņojumu par to, ka atnācis mans sūtījums, no interneta pasūtīju brīnišķīgu franču dabīgo kosmētiku, kas ir ne tikai efektīga, bet liek man arī emocionāli justies kā princesei.
Kvalitatīvi produkti, lielisks sastāvs, skaisti iepakots un labi smaržo. Un viss, ko saņēmu šorīt bija reklāmkartiņa ar textu:

 "Neparasts pārsteigums bērniem - zirdziņš, kas ieradīsies uz ballīti, lai pavizinātu jubilāru un viņa draugus!"

Un kopš esmu gaidībās, manī ir pamodies bērns, kuru sen jau nebiju satikusi, biju aizmirsusi, jo pat nepamanīju, ka biju kļuvusi par garlaicīgu, nopietnu un gudru pieaugušo. (Un jo vairāk gadi iet, jo trakāk :)

Mans bērna prātiņš uzreiz aiznesās ar to zirdziņu vizināties pa apkārtnes Katlakalna pļavām. Cik jauki būtu, ja man kāds sagādātu tādu pārsteigumu! Atkal jūtos kā 7 gadīga bezrūpīga meitene un ir tiiik laaabiii!!!!

P.S. Kosmētika, es tevi joprojām gaidu!

4 komentāri:

  1. Cik šī ziņa satur daudz patīkamas vēstis! :) ... un zirdziņš, kas ieradīsies uz balli, tas ir kaut kas!!! :)
    Izbaudi šo laiku! :)

    AtbildētDzēst
  2. No sirds Jūs apsveicu !

    AtbildētDzēst

Thank you for comment!