trešdiena, 2012. gada 22. augusts

Telefoniskais ieraksts

Hmm... Izmēģinu uztaistīt ierakstu no sava telefona. Bildes pagaidām nevaru ielādēt, jo trūkst Google aplikācijas, bet ideja laba, ne vienmer ir laiks in vēlme sēsties pie datora. Dažreiz lai ieliktu vienu bildi blogā, jādara ļoti daudz dažādu manipulāciju, tas aizņem daudz laika. Protams telefonā nevar nofotografēt augstas kvalitātes makro uzņēmumus utml. Bet šis tas ir ērtāk un ātrāk :)) Laiks iet, tehnoloģijas attīstās un tāpēc man interesē, vai jūs lietojat savus telefonus, lai blogotu?

4 komentāri:

  1. Īsti ne... Kaut patiesībā - mani savā statistikā arī vari neņemt vērā - kas attiecas uz tehnoloģijām, esmu stagnāte no A-Z! :D:D:D
    Manā uztverē telefons ir paredzēts tikai lai zvanītu un saņemtu zvanus. Kādreiz lai sūtītu sms, kas man ļoti tracina ironiskā kārtā tieši tevis minētā laika patēriņa dēļ ( jo apzinos, cik ātri rakstās teksti pie datora klaviatūras ( lai arī telefonam man tagad ir querty

    AtbildētDzēst
  2. es lietoju. kamēr bijām ceļojumā, dators nebija, tamdēļ caur telefonu ieliku ierakstu blogā. Mazliet piņķerīgāk, jo lēnām notiek rakstīšana, bet visu var izdarīt! :)

    AtbildētDzēst
  3. Es tieshi par sho jautaajumu domaaju kaadu laiku.Es neesmu jauno tehnologiju speciaalists un neesmu arii loti aktiiva dazhados sociaalajos tiiklos.Peedeejaa laikaa man patiik piefikseet domas,realizaacijas,kas man bijushas dienas laikaa,un tad padaliities ar tuviem cilveekiem.Es taas negribu publiceet plashaakai sabiedriibai.un man svariigi taas piefikseet uzreiz.telefons ir tas,kas man ir liidz visu laiku,papiirs un pildspalva ne vienmeer.taapeec gribu atrast viseertaako veidu kaa piefikseet dominjas.:)taadaa zinjaa blogi ir laba lieta un veel labaak ja to var izdariit aatri in eerti.

    AtbildētDzēst

Thank you for comment!