pirmdiena, 2012. gada 11. jūnijs

rīt!

Heh... rīt ir mana dzimšanas diena. Esmu saplānojusi jauku vakaru draudzeņu lokā. Tā ir laba sajūta, ka viss ir sarunāts, pieteikts un gaida... tā man ir pirmo reizi laikam 17 gadu laikā. Arī es esmu no tām rosīgajām saimniecēm, kas visu vēlas izdarīt pašas un perfekti. Bet šogad kaut kas mainījās. Vairs negribu pati, vairs nevēlos perfekti, gribu vienkārši labi un patiesi.

4 komentāri:

  1. Prieks! Sveicieni no Meijeriem!

    AtbildētDzēst
  2. APSVEICU!!!PUCHINAS!!

    AtbildētDzēst
  3. Paldies, meitenes!
    Tik laba dzimšanas diena man vēl nebija bijusi! Paldies vīram, kas atļāva sarīkot savu "sapņu dzimšanas dienu"! Izrādījās, ka tas ir iespējams, turklāt nav nemaz tik grūti un nepaceļami! Lūdzu, mīļās dāmas, atļaujiet sev piepildīt savus sapņus!!! Tā ir tik fantastiska sajūta!!!

    AtbildētDzēst

Thank you for comment!