ceturtdiena, 2014. gada 10. aprīlis

Eksperiments, daiļās dāmas!

Gadus 3 atpakaļ nopietni nolēmu mainīt savu dzīvi un sievišķības, miera un pārliecinātības pusi... Un viss sākās ar vienu lekciju... man palaimējās šodien atkal noklausīties ieši to fragmentu, kas toreiz  mainīja manu dzīvi...
Kopš klausos Naruševiča lekcijas, man ir parādījušās daudz draudzeņu, esmu kļuvusi kopta, skaista, ikdienā pucējos, visi mani apbrīno par neatkārtojamu stila izjūtu, par to, cik mums skaisti iekārtota māja. Man ir parādījušās attiecības ar vecākām sievietēm, no kurām smeļos iedvesmu un citreiz arī spēku un mīlestību, jo mana mamma dzīvo tik tālu un satiekamies tik reti, bet bez mātišķās enerģijas dzīvot nevaru. Kāpēc gan nesmelt to citur? Mana garīgā prakse ir uzlabojusies...


Galvenais, ko esmu sapratusi ir tas, ka jābūt daudz un dažādiem mīlestības avotiem, no kurienes smelties. Un par to nemaz nav jākautrējas. Nav jākautrējas ņemt. Jo tā nu Radītājs ir iekārtoji, ka tiklīdz sieviete ir sasmēlusies, viņa NEVAR NEDALĪTIES!!! Ar vīru, bērniem, draudzenēm, bloga draudzenēm, kaimiņienēm, pat nejauši satiktiem tramvaja līdzbraucējiem, visiem, kas pagadās ceļā! Tāpēc svarīgākā prasme ir ņemt, jo dot mēs ļoti labi protam!!

Un reiz mana dzīve krasi mainījās. Tieši pēc šīs lekcijas (te būs tas interesantākais un smieklīgākais moments), kas krasi mainīja manu dzīvi, jo es uzdrošinājos noexperimentēt. Vnk noticēju un izdarīju to, atnākot pēc garas darba dienas nometu drēbes. Cik tas bija grūti - atļaut sev neko netīrīt, nemazgāt... pa taisno uz vannu ar glāzi mīļākā dzēriena, ieslēdzu skaļi mīļāko mūziku, sadedzu sveces un dziedāju līdzi! Vīrs bija maigi izsakoties izbrīnīts. Bet pats svarīgākais kas notika - es dabūju reālu pieredzi! Dzīvu, pulsējošu, drosmīgu un ļoti pārliecinošu! Un kopš tā laika sapratu, ka manos spēkos ir būt mierīgai, laimīgai, starojošai... tās IR lielas piepūles, jo vainas sajūta žņaudz, par bērniem, par netīriem traukiem, par darbiem, kas nepadarīti, bet ir tā vērts paciest nedaudz to vainas izjūtas sāpi un turpināt iesākto, drīz viņa atlaidīs, un paliks tikai un vienīgi laimīga sieviete! Un tad ir ko dot tālāk visiem. Lūk tā ir īstā prasme, ko iegūt un praktizēt!

Vai kāda būs tik drosmīga pamēģināt????!!!

2 komentāri:

  1. Tā ir taisnība! Žēl, ka mūsdienās duškabīnes ir tikai nenormāli popularas. Jāuzsāk kaut kāda vannu atgriešanas kustība :)))

    AtbildētDzēst
  2. Vanna vienmēr bij labāka par dušu!

    AtbildētDzēst

Thank you for comment!